شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین برای بررسی عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 1402/10/30 روز دوشنبه مورخ 1402/12/07 با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت در محل بانک اقتصاد نوین برگزار شد.

در این جلسه پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ دی‌ماه 1402، مورد تصویب مجمع قرار گرفت. سپس دکتر ابوالفضل جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین، در قالب گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی به تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت در سال مالی 1402 پرداخت. از جمله اقدامات و دستاوردهای شرکت در سال مالی 1402 که توسط مدیرعامل شرکت بیان گردید می‌توان به راه‌اندازی موفق سامانه سنجی‌نو به عنوان سامانه جامع اعتبارسنجی نوین، دریافت گواهینامه عضویت با رتبه «ب2» در رسته اهلیت‌سنجی از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی و راه‌اندازی خط کسب‌وکاری جدید شرکت در زمینه ارزش‌گذاری شرکت‌ها و استارتاپ‌ها اشاره نمود که همگی برای اولین بار در تاریخ فعالیت چندین ساله شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین تحقق یافته است. در ادامه، تصمیمات لازم بر اساس دستور جلسه اتخاذ گردید. از جمله مؤسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی هوشیار بهمند به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه دنیای اقتصاد برای درج و نشر آگهی‌های شرکت انتخاب شد.

در پایان، معصومه ملاصالحی مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصاد نوین که ریاست مجمع را بر عهده داشت با اشاره به دستاوردها و عملکرد مناسب شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین در سال مالی 1402 از جمله دستیابی کامل به اهداف بودجه‌ای و ارائه به موقع صورت‌های مالی حسابرسی شده نکاتی را بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *