شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین برای بررسی عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 1401/10/30 روز یکشنبه مورخ 1401/12/14 با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد در محل قانونی شرکت برگزار شد.

در این جلسه پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 30 دی‌ماه 1401، مورد تصویب مجمع قرار گرفت. سپس ابوالفضل جعفری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین، در قالب گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی به تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت در سال مالی 1401 پرداخت. در ادامه، تصمیمات لازم بر اساس دستور جلسه اتخاذ گردید.  از جمله مؤسسه حسابرسی رازدار به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی آزموده‌کاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی علی‌البدل، روزنامه دنیای اقتصاد برای درج و نشر آگهی‌های شرکت و بانک اقتصادنوین، شرکت سرمایه‌گذاری عمران و توسعه پایدار ایرانیان و شرکت مدیریت سرمایه اقتصاد نوین برای مدت دو سال به عنوان اعضای حقوقی هیئت مدیره انتخاب شدند.

در پایان، معصومه ملاصالحی مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصاد نوین که ریاست مجمع را بر عهده داشت با اشاره به عملکرد مناسب شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین در سال مالی 1401 نکاتی را بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *